Дослідження й аналіз динаміки розвитку здібностей школяра - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 17:06
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Психологічний супровід обдарованості » Дослідження й аналіз динаміки розвитку здібностей школяра
Дослідження й аналіз динаміки розвитку здібностей школяра
ModeratorДата: Четвер, 11.03.2010, 05:07 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
Дослідження й аналіз динаміки розвитку здібностей школяра
 
koskivДата: Четвер, 25.03.2010, 18:39 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Дослідження і аналіз
динаміки розвитку здібностей школяра
(Коськівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
З кожним роком виявлення і розвиток обдарованих і здібних дітей в сільській місцевості стає важчим, тому що в результаті демографічного спаду, трудової міграції таких дітей залишається все менше і менше. Тому першочерговим завданням кожного навчального закладу в сільській місцевості, принаймні Коськівської ЗОШ І-ІІІ ст., не залишити поза увагою бодай одну обдаровану чи здібну дитину. А для цього потрібно мати відповідний інструментарій, фахово підготовлені кадри, сучасне науково-методичне забезпечення, без яких не можливі ці процеси взагалі.
Цю діяльність в нашій школі здійснюється системно, ціленаправлено, з повним використання тієї законодавчої бази, яка розроблена на рівні держави.
У цілому можна виділити наступні напрямки роботи психолога в школі з обдарованими учнями:
1. Проведення психологічної діагностики.
2. Створення в школі соціально-психологічних умов для прояву і розвитку обдарованості школярів.
3. Надання психологічної допомоги дітям і педагогам у вирішенні виникаючих у них проблем.
4. Формування в шкільному співтоваристві певної психологічної установки у відношенні обдарованості: обдарованість — це унікальний цілісний стан особистості дитини, це велика індивідуальна і соціальна цінність, вона має потребу у виявленні і підтримці, але не повинна використовуватися як засіб забезпечення престижу школи.
5. Контроль за нервово-фізичним навантаженням школяра, що створюються діяльністю і вимогами педагогів і батьків. Обдаровані діти часто зовні досить стійкі до перевантажень, і дорослим не просто перебороти спокусу вкласти в дитину якнайбільше інформації, навичок тощо. Тим часом перевантаження для неї так само небезпечні, як і для звичайного школяра.
6. Консультативна і просвітницька робота з дорослими, що має
множинні завдання:
• по-перше, дуже важливо стежити за тим, щоб дорослі не «експлуатували» здібності дитини на шкоду іншим її інтересам і віковим потребам;
• по-друге, необхідно орієнтувати дорослих на цілісний розвиток дитини, утому числі тих сторін її психіки, її «Я», у яких вона не проявляє себе яскраво;
• по-третє, консультативна допомога спрямована на вироблення педагогами і батьками стилю ефективного спілкування з обдарованою дитиною, адекватної оцінки її вчинків, розуміння її поведінкових проявів.
У роботі із самим обдарованим школярем можу виділити наступні задачі:
1. Консультативна, тренінгова робота з дитиною або підлітком, спрямована на розвиток самосвідомості, широкого і глибокого розуміння своїх здібностей і можливостей. Слід підкреслити важливість формування в обдарованого школяра ціннісного ставлення до себе і своєму таланту, розуміння його соціального й особистісного ціннісного змісту.
2. Навчання соціально-психологічним навичкам і умінням встановлення і підтримки відносин з навколишніми, розуміння своїх почуттів і переживань у спілкуванні, конструктивного вирішення конфліктів. Тому що обдаровані діти частіше, ніж інші діти, відчувають труднощі такого роду.
На мою думку, вміння побачити у дитині неповторне творче начало та спрямувати його в потрібному напрямку, побачити індивідуальну обдарованість дитини – головне завдання педагогів, психологів, батьків, бо саме виховання і навчання обдарованих дітей вирішить проблему формування творчого потенціалу українського суспільства.
 
AndriiKOДата: Понеділок, 14.02.2011, 13:45 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня дорогі наші Вчителі.

Звертається до Вас адміністратор нового Сервісу Школьные Знания.com Андрій.

Я щиро хотів би запросити Вас ознайомитись з нашим Сервісом. Ми його створили, щоб учні могли взаємно допомагати собі з домашніми завданнями. На жаль не завжди наші користувачі можуть легко і просто пояснити чому саме так потрібно вирішувати конкретне завдання. Тому я надіюся, що з Вашою допомогою ми могли б краще пояснювати їм певні проблеми, які виникають під час навчання в школі.

Я хотів би Вам розказати як саме працює наш Сервіс. Він створений так, щоб один користувач дав своє домашнє завдання, а інший користувач, який добре знає даний предмет міг би розв’язати і пояснити це завдання.

Також наші школярі пишуть свої власні твори, за які Сервіс дає їм пункти. За допомогою цих пунктів користувачі можуть давати і вирішувати завдання.

Для кращої комунікації між користувачами в Сервісі ми створили Групи та миттєві повідомлення. За допомогою груп (он лайн класів) можна вчити школярів як саме потрібно розв’язувати задачі. Групи можуть бути як приватні, так і загальні для всіх користувачів. Кожен користувач може створити власну групу.

Запрошуємо Вас в Учительську групу:
http://znanija.com/grup/28

Якщо у Вас виникли питання, ми з радістю відповімо на них:
kontakt@znanija.com

Давайте разом покращимо рівень нашої освіти
Школьные Знания.com

 
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Психологічний супровід обдарованості » Дослідження й аналіз динаміки розвитку здібностей школяра
Сторінка 1 з 11
Пошук: