Використання можливостей ІКТ в роботі з обдарованими - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 17:08
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Педагогічна підтримка » Використання можливостей ІКТ в роботі з обдарованими
Використання можливостей ІКТ в роботі з обдарованими
ModeratorДата: Четвер, 11.03.2010, 05:38 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
  • Освіта XXI століття... Яка вона? Чи можу я щось змінити в своїй роботі, і в якому напрямку рухатись?
  • Чи готовий я, як вчитель, йти в ногу із часом?
  • Де я можу навчитись використовувати інформаційно-комунікаційні технології в освіті дистанційно?
  • Які можливості мають мережеві спільноти, і як вони можуть допомогти мені, як вчителю?
  • Які мережеві інструменти допоможуть мені у використанні ІКТ на уроках?
  • Які з соціальних сервісів я можу використовувати крім цього?
  • Як в педагогічній діяльності використовувати блоги?

    Приклади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі



    Як "не обрости мохом" самому і розвинути дітей? smile
    Конкурс Успішний проект
    Конкурс Вчитель-новатор
    Проекти "Айорн-Україна". ВікіОсвіта.
    Конкурс Intel ® ISEF
    Онлайн марафон «По містам України!»
    Регіональний конкурс на основі програми Intel "Навчання для майбутнього" "Галицький проект 2010".

    Є запитання, ідеї, наробки? - тоді сміливіше шукайте відповіді, діліться досвідом!

  •  
    koskivДата: Понеділок, 29.03.2010, 12:54 | Повідомлення # 2
    Рядовий
    Група: Проверенные
    Повідомлень: 7
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Ми живемо в час, коли комп’ютер – це не тільки потужний інструмент, а й повною мірою третій партнер у педагогічній взаємодії, який дає іншим його учасникам великі можливості в переробці інформації. Все частіше використовуємо інформаційні технології у вирішенні психолого-педагогічних проблем, пов’язаних із розвитком особистості учня та підвищення ефективності навчання.
    На сьогоднішній день існує достатня кількість поки що програмованого продукту:
    - програмне забезпечення із шкільних предметів, матеріал можна використовувати на уроках;
    - розробки презентацій, тестів, кросвордів, електронних посібників.
    Уроки з використанням комп’ютерних технологій навчання підвищують пізнавальний інтерес, творчу активність учнів, дозволяє здійснювати особистісний підхід.
    У вчителів математики виникла ідея створити власний електронний посібник з алгебри.
    Останнім часом усе більше уваги приділяється питанням особистісно орієнтованого освітнього процесу, тобто такого процесу в освіті, який зорієнтований на особистість. Особистість людини створюється суспільними зв’язками, в якій вона вступає в своїй предметній діяльності. Але основною діяльністю дітей займаються в сайтах школи. Тому саме школа має урізноманітнити цю діяльність, зробити її більш живою й конкретною, щоб надати можливість для різностороннього розвитку, особистості дитини.
    Спостереження за обдарованими дітьми допомогли психологам зробити висновок про вікові передумови здібностей, вікові чинники обдарованості (тобто зумовлені віком підвищені можливостей розвитку психіки в них або більших напрямках).
    Здібності завжди є результатом розвитку. Використання в навчальному процесі методу проектів дає змогу подолати цей бар’єр, навчити дітей самостійно здобувати нові знання і застосовувати на практиці. Створений гуртківцями «Зелена варта» проект «Вода» був відзначений на Міжнародному дитячому екологічному форумі «Зелена планета» дипломом ІІІ ступеня.
     
    Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Педагогічна підтримка » Використання можливостей ІКТ в роботі з обдарованими
    Сторінка 1 з 11
    Пошук: