Оптимізація управління закладами, що працюють з обдарованими - Форум
П`ятниця, 09.12.2016, 06:48
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Управлінська діяльність щодо обдарованості » Оптимізація управління закладами, що працюють з обдарованими
Оптимізація управління закладами, що працюють з обдарованими
ModeratorДата: Четвер, 11.03.2010, 04:44 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
Оптимізація системи управління закладами, що працюють з обдарованими школярами.
 
PlesnaДата: Четвер, 25.03.2010, 20:44 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Оптимізація системи управління закладами, що працюють з обдарованими дітьми.

Капелюх Тетяна Миколаївна
директор Плесенської
ЗОШ І – ІІІ ступенів

Соціально-економічні перетворення в суспільстві зумовили необхідність формування інтелектуального і духовного потенціалу нації. У зв'язку з цим робота з обдарованими дітьми визнана одним із пріоритетних напрямків в освіті на державному рівні.
В процесі оптимізації системи управління школою на перший план висувається основне завдання сучасної освітньої установи: організація співробітництва педагогів, батьків, учнів і соціуму, спрямованого на якісне становлення особистості дитини, яка вміє жити в гармонії з собою і навколишнім світом. Тому кожній школі необхідна своя комплексно-цільова програма розвитку обдарованих дітей, чия обдарованість на даний момент може бути ще не виявленою, а також просто здібних дітей, щодо яких є серйозна надія на якісний стрибок у розвитку здібностей.
Розроблена така програма і в Плесенській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів, яка охоплює усі аспекти діяльності закладу з реалізації поставлених цілей:
• забезпечення сприятливих умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку обдарованих дітей;
• розробка нових напрямів роботи з обдарованою молоддю шляхом створення науково-методичного підґрунтя для розвитку ефективних систем виявлення, навчання і професійної орієнтації обдарованої молоді; оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю;
• піднесення статусу обдарованої дитини та її наставників;
• координація діяльності органів місцевого самоврядування, громадських організацій з питань розвитку та підтримки обдарованої молоді;
• поглиблення міжнародного співробітництва у сфері нових педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді.
Мета, яку ми ставимо перед собою, полягає в розробці і реалізації системи планомірних і цілеспрямованих дій, що забезпечують оптимальний розвиток обдарованих дітей, а саме належне науково – методичне забезпечення діяльності педагогів щодо педагогічного супроводу здібних дітей, розробка дієвої системи виявлення здібних, консалтингової системи, забезпечення соціально – правових гарантій через систему стимулювання учнів та вчителів, тощо.
Робота з обдарованими дітьми в Плесенській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів базується на наступних принципах:
• принципі диференціації та індивідуалізації навчання, вищим рівнем реалізації яких є розробка індивідуальної програми розвитку обдарованої дитини;
• принципі забезпечення свободи вибору учнями додаткових освітніх послуг;
• принципі зростання ролі позаурочній діяльності обдарованих дітей через гуртки, секції, факультативи, клуби за інтересами, роботу в МАН;
• принципі посилення уваги до проблеми міжпредметних зв'язків в індивідуальній роботі з учнями.
Реалізація цих принципів дає можливість для вирішення проблем виявлення, виховання, навчання і розвитку обдарованої молоді з урахуванням вимог сучасного інформаційно-технологічного суспільства. Про це свідчать результати участі наших вихованців в олімпіадах, конкурсах районного та обласного рівнів.

Повідомлення відредагував Plesna - Четвер, 25.03.2010, 20:52
 
GrytsivДата: Вівторок, 30.03.2010, 11:11 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Як, на вашу думку, новий проект оцінювання навчальних досягнень учнів ( в звязку з впровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу ) сприятиме розвитку обдарованості дитини?
 
PlesnaДата: Вівторок, 27.04.2010, 19:42 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти окреслюють певні орієнтири щодо оцінювання на сучасному етапі в світлі компетентнісної освіти, яка зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.
Компетентнісний підхід - це посилення прикладного, практичного характеру шкільної освіти. Теоретичні знання повинні перестати бути "мертвим вантажем". Компетентнісний підхід полягає не в збільшенні обсягу інформованості учня, а в тому, щоб він самостійно вирішував проблеми в новій ситуації. Саме цієї мети ми прагнемо досягнути в роботі із здібними дітьми. Крім того, запропонована рейтингова система оцінювання не тільки сприяє формуванню ключових компетентностей, але й створює можливості для проектування індивідуальних траєкторій успіху обдарованих дітей.
 
ghДата: П`ятниця, 30.03.2012, 22:45 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Добрый день!
Хочу предложить вам систему "Музыкальные школьные звонки" для школ, лицеев, гимназий, детских садов и ВУЗов.

Музыкальные школьные звонки - вместо надоевшего трезвона звучит приятная мелодия: на первый урок - гимн Украины, на перемену - симфония Баха или песня Битлз - мелодия любой продолжительности и любой громкости! Если в Вашей школе углублённо изучаются иностранные языки - можно использовать песни на этом языке. Вы можете составить список мелодий таким образом, что весь месяц не одна мелодия не прозвучит дважды.

Приобретая "Музыкальные звонки", вы получаете 3 устройства вместо одного:
1. Система звонков:

- вы сможете установить неограниченное количество звонков в день;
- каждому звонку присваивается время, день недели и даже дату, когда он должен или не должен звучать;
- на каждый звонок назначается отдельная мелодия (до 16000 мелодий);
- возможность присвоить свою громкость каждому звонку;
- управляйте расписанием прямо со своего рабочего места!

2. Школьный радиоузел:

- трансляция по всему зданию голосовых сообщений в режиме реального времени или записанные ранее сообщения (объявление о родительском собрании, походе классов в кинотеатр, поздравления с праздником, наградами лучших учеников...);
- директор из своего кабинета имеет возможность в любое время сделать объявление на всю школу;
- группа активных учеников ведёт собственное школьное радио, рассказывает новости и достижения школы во время перемены, включает мелодии, организовывает конкурсы по успеваемости;
- охранник имеет возможность сообщить всей школу, что в здание проник посторонний.

3. Система оповещения и управления эвакуацией:

- текст сообщения об эвакуации составляется совместно с вами, учитывая индивидуальность постройки, и записывается прямо у вас в школе;
- можно записывать и использовать неограниченное количество сообщений об эвакуации (например: "Пожар, выход ТОЛЬКО через чёрный выход", "Газовая угроза, оденьте влажные повязки", "Учебная тревога" и т.д.);
- включается сообщение об эвакуации не из одной точки, а прямо из своего кабинета;

Причем, каждая из систем имеет преимущества перед аналогами!

Работаем по всей Украине!
Звоните и пишите - будем рады ответить на все ваши вопросы.


Олег Игоревич
+38 (044) 383-54-94
+38 (050) 953-28-43
+38 (097) 769-46-80
http://zvon.org.ua
 
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Управлінська діяльність щодо обдарованості » Оптимізація управління закладами, що працюють з обдарованими
Сторінка 1 з 11
Пошук: