Роль самоврядування у формуванні особистості учня - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 17:08
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Позаурочна діяльність » Роль самоврядування у формуванні особистості учня
Роль самоврядування у формуванні особистості учня
ModeratorДата: Четвер, 11.03.2010, 06:21 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
Роль самоврядування у формуванні особистості учня
 
lenaДата: Понеділок, 29.03.2010, 14:38 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
by novichi
Прикріплення: __.doc(36Kb)


offline
 
lenaДата: Понеділок, 29.03.2010, 14:42 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
by novichi
Прикріплення: 3126818.doc(36Kb)


offline
 
ModeratorДата: Понеділок, 29.03.2010, 15:41 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
Вишневецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
Роль учнівського самоврядування.

Учнівське самоврядування школи - це спосіб (принцип) організації життя учнівського колективу, який реалізується в залученні учнів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної, трудової, суспільно-корисної, спортивної та культмасової діяльності з допомогою педагогічного колективу.
Самоврядування також позитивно впливає на формування в учнівської молоді тих моральних якостей, які неможливо виробляти за допомогою тільки словесних впливів, а саме:

  • відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо;
  • принциповість, уміння критикувати та сприймати критику, оцінювати з позиції колективу свої вчинки та товаришів, будувати взаємини з ними на принциповій основі;
  • самостійність, готовність залежно від конкретних умов знаходити правильні рішення, долати труднощі;
  • творче ставлення до дійсності, вміння проявляти ініціативу, вносити в будь-яку справу свій вклад.

Метою діяльності учнівського самоврядування є:
  • Створення умов для всебічного розвитку учнів, сприяння їх
    інтелектуальному, культурному, духовному та фізичному розвитку.
  • Створення чіткої організаційної структури для здійснення зв'язку між:
    адміністрацією школи, учителями та батьками.
  • Активізація безпосередньої участі учнів у формуванні та реалізації
    цілісної учнівської політики у школі.
  • Виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху.

Започаткування системи само­врядування в школі ґрунтується на деяких дуже важ­ливих принципах, без дотриман­ня яких неможливе, на думку ко­лективу школи (учнів і педагогів), повноцінне і практично корисне її функціонування.

  • По-перше, потреба в само­врядуванні має природно ви­зріти в середовищі учнів, зрос­таючи на їхньому бажанні самим порядкувати шкільним життям. Відповідно до цього мають відбу­тися деякі зміни й у свідомості педагогів (готовність працювати в просторі громадянського суспіль­ства, вміння діяти не за деталізо­ваним планом, а дискурсивно, згідно з концептуальними засада­ми), що буде основою подальшого співробітництва.
  • По-друге, самоврядування мусить відповідати реальним і конкретним запитам учнів, які вони здатні задовольнити майже цілком особистими зусиллями.
  • По-третє, самоврядування потрібно розглядати не тільки як суто прагматичну річ, а й у ширшому контексті набуття учня­ми громадянського досвіду й проведення певної освітньої робо­ти серед майбутніх цілком дієздат­них громадян України.

Тому вкрай необхідно в орга­нізації структур і заходів самовря­дування знайти баланс між доступ­ністю громадської й громадянсь­кої (учні повинні відчувати себе громадянами школи) діяльності та збереженням її суті, основних ме­ханізмів, беручи як зразок реаль­не громадянське життя.

Повну версію документа Ви можете завантажити за цим посиланням.

 
Форум » Віртуальна конференція: "Розвиток обдарованості. Практичний досвід." » Позаурочна діяльність » Роль самоврядування у формуванні особистості учня
Сторінка 1 з 11
Пошук: