Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 17:04
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Підтримка викладання предметів » Форум для вчителів іноземної мови » Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн (Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн)
Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн
ModeratorДата: Середа, 15.12.2010, 08:48 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 50
Репутація: 2
Статус: Offline
Тема стартувала.
В форумі/темі повідомлення можуть залишати лише КОРИСТУВАЧІ сайту! Зареєструватись.
Для більш повного використання можливостей форуму рекомендую ознайомитись з даними матеріалами.
Бажаю успіхів і приємного спілкування.
 
konsultantДата: П`ятниця, 17.12.2010, 10:31 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 1
Статус: Offline
Вітаю гостей форуму!
Пропоную увазі вчителів іноземної мови основні відомості про портфоліо як засіб розвитку інноваційної особистості учня.
Портфоліо в розвитку інноваційної особистості
Із концепції 12-річної середньої загальноосвітньої школи випливає, що одним із магістральних напрямів реформування освітньої системи України слід визнати компетентнісну стратегію. Кардинальні зміни, що відбуваються останнім часом в економіці, політичному й соціальному житті, спонукають до докорінної модернізації освітньої галузі.
Метод мовного портфоліо є дієвим інструментом гуманістичного навчання іноземних мов і формування учнівської автономії в навчанні. Які ще завдання вирішує мовний портфоліо?


Повідомлення відредагував konsultant - П`ятниця, 17.12.2010, 10:56
 
SalomДата: Вівторок, 04.01.2011, 18:27 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Вітаю всіх! Для початку пропоную важливу і цікаву інформацію щодо Europian Language Portfolio (ELT) at Primary School
http://www.teachingenglish.org.uk/think/articles/portfolios-elt
Тут Ви знайдете всю інформацію, яка вас цікавить по даній темі.
Ще можу поділитись мовним портфоліо для учнів початкових класів!
 
PlesnaДата: Понеділок, 24.01.2011, 14:02 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Вітаю всіх! Пропоную цікаву презентацію "Європейське мовне портфоліо". Можна використати на засіданні методоб'єднання вчителів іноземної мови.

Повідомлення відредагував Plesna - Середа, 26.01.2011, 10:01
 
uzhytskaДата: Вівторок, 08.02.2011, 17:37 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
АНАЛІЗ УРОКУ
вчителя англійської мови
Мокіївської ЗОШ І – ІІІ ст.
Дата 10.12.2010 р.
Клас – 4
Предмет – англійська мова
Мета відвідування – районний семінар по темі «Інтегрування Європейського мовного портфоліо в навчальний процес».
Тема уроку: Будинок. Місце, де ми живемо

Робота по повторенню матеріалу

1.Методи: опитування біля дошки, з місця, комбіноване.
2. Форми опитування: індивідуальне, групове, фронтальне, самоперевірка, письмове.
3. Формування питань чітке, змістовне.
4. Оцінювання: гуманне, доцільне.
5. Рівень засвоєння попередніх знань:
достатній.

Вивчення нового матеріалу

1. Мотивація: достатня.
2. Наявність логічного зв’язку з попередніми темами.
3. Науковий рівень: високий.
4. Зв’язок з життям, єдність навчання з ви-хованням.
5. Доступність викладу: повна, змістовна, наукова.
6. Мова вчителя: багата, чиста, багатослівна, доступна.
7. Наявне використання ефективних методів, творчі завдання, впровадження мовного портфоліо.
8. Здійснювалисф міжпредметні зв’язки з рідною мовою, образотворчим мистецтвом.
Робота з підручниками проводилася частково.
9. Робота по самонавчанню була достатньою.
10. Використання наочності: ефективно, достатньо, максимально.
11. Забезпеч. звор. зв’язку (закр. матер.-методи: опитування, самост. роб).
12. Засвоєння матеріалу: відмінне.

Домашнє завдання: Об’єм: нормальний.
Доступність: пояснений.
Диференціація: врахована.
Час подачі: до дзвінка.
ГУМАНІЗАЦІЯ І ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:
--створення умов для розвитку творчості: достатне.
--стиль відносин між вчителями і учнями: демократичний.
--атмосфера уроку: доброзичлива, сприятлива для сприймання.
-- загальний рівень знань учнів на уроці: достатній. .
--Тип уроку: комбінований.
-- Інтерес учнів на уроці: високий.

Висновки і пропозиції: урок проведений методично правильно відповідно до вимог навчальної програми й мети уроку, з урахуванням рівня підготовки та підготовленості учнів. Вчителька змогла поєднати вибір найбільш раціональних методів, прийомів і засобів навчання , стимулювання й контролю на кожному етапі уроку, вибір, який забезпечив пізнавальну активність, поєднання різних форм колективної та індивідуальної роботи на уроці, а також забезпечив максимальну самостійність у навчанні учнів.
Отже, вчительці вдалося впровадити Європейське мовне портфоліо на своєму уроці.

Вчитель Городищенської ЗОШ І – ІІІ ст.
Ужицька Т. О.

Повідомлення відредагував uzhytska - Вівторок, 08.02.2011, 17:41
 
Форум » Підтримка викладання предметів » Форум для вчителів іноземної мови » Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн (Впровадження мовного портфоліо в практику викладання іноземн)
Сторінка 1 з 11
Пошук: