Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м - Форум
Четвер, 08.12.2016, 03:02
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Інтернет семінари-практикуми з предметів » Дошкілля » Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м (Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м)
Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м
koskivДата: Четвер, 16.02.2012, 10:52 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Інтернет-семінар для вихователів ДНЗ "Формування готовності дошкільника до сприйняття іноземної мови"
16.02.2012

Додано (16.02.2012, 11:52)
---------------------------------------------
Особливості оволодіння дошкільниками іноземної мови пов’язані з безпосередністю дитячого сприймання, відкритістю до спілкування, спонтанністю оволодіння новими знаннями. Дитина дошкільного віку особливо сприятлива до фонетики і інтонації мовлення. Вік від народження до шести років життя є сензитивним періодом для мовленнєвого розвитку зростаючої особистості. Вивчення іноземної мови не лише розвиває індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створює передумови для оволодіння нею в подальшому іншими мовами, спрощує її життя у багатонаціанальній державі та світі, виховує толерантне ставлення до носіїв іншої культури та мови.
З точки зору психології- мову людина засвоює впродовж усього життя, проте існує й критичний період для її опанування – після десяти років здатність до розвитку нейронних сіток, які необхідні для побудови центрів мовлення, зникає. Таким чином, десятирічні діти виявляються менш спроможними вивчати будь-яку мову, зокрема іноземну.
Здатність старших дошкільників до вивчення іноземної мови зумовлена тим, що в дітей у 5-6 років, разом з іншими фізіологічними змінами в усіх системах організму, відбувається перебудова нервової системи, у першу чергу, зміни відбуваються в морфології і фізіології головного мозку.
У результаті нейрофізіологічних досліджень було виявлено підвищення активності асоціативних структур мозку в дітей старшого дошкільного віку. Під час розумової вербальної діяльності спостерігається підсилення міжцентральної взаємодії між передньоасоціативними і задньоасоціативними мовленнєвими зонами лівої півкулі.
Сформованість функціональної асиметрії півкуль головного мозку сприяє переробленню мозком сенсорних даних. Про перебудову мозкових морфофункціональних відношень і готовність мозку до сприйняття й обробки одержаних зовнішніх імпульсів – іншомовних слів – свідчить наявність у старших дошкільників "хвилі очікування", яка мобілізує увагу й активізує розумову діяльність дітей.
Зазначені зміни структур мозку ведуть до його функціональної готовності до складної розумової діяльності, до сприйняття і розуміння нового матеріалу зокрема іноземною мовою, до засвоєння нових знань, оволодіння іншомовними навичками й уміннями. Механізми мозкового забезпечення пізнавальної діяльності зумовлюють готовність дитини до систематичного навчання. Ступінь зрілості цих механізмів має важливе прогностичне значення, сприяє успішності дітей у навчальній діяльності з іноземної мови. Достатня сформованість асоціативних структур мозку і наявність "хвилі очікування" необхідні для створення динамічного стереотипу іноземної мови.

[color=blue]
Отже, з точки зору психології, сприйняття іноземної мови у дошкільника краще за сприйняття дітей шкільного віку, і формувати готовність дітей -дошкільнят до навчання іноземних мов досить легко.

 
NovichiДата: Понеділок, 20.02.2012, 13:18 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Проверенные
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Дошкільне навчання дітей англійської мови набуло широкого розповсюдження. Групи з вивчення англійської мови створено у багатьох дошкільних закладах, для учнів перших класів загальноосвітніх шкіл, у сфері освітніх послуг. У родинах проводиться індивідуальне навчання, навчання «методом гувернантки». Педагогічна наука і освітянська практика довели, що якщо таке навчання здійснюється правильно з методичного та лінгвістичного погляду, то воно стає важливим чинником пришвидшеного інтелектуального розвитку дітей, сприяє засвоєнню ними мінімізованого іншомовного матеріалу, створює передумови для успішного оволодіння у школі будь-якою іноземною мовою. Педагоги, зайняті дошкільним навчанням англійської мови, стикаються з цілою низкою непростих проблем. У їхньому розпорядженні немає обгрунтованих рекомендацій, з якого віку розпочинати і у якому обсязі вивчати англійську мову, як будувати навчально-виховний процес, які форми і методи використовувати, якими мають бути результати навчання. Навчання іноземної мови є не обов 'язковим, але бажаним компонентом дошкільної освіти. Таке навчання є важливим засобом гармонійного розвитку особистості, формування її життєвої компетенції. Побудований правильно з дидактичного та лінгвістичного поглядів, процес навчання сприяє реалізації змісту всіх сфер життєдіяльності дітей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти («Я сам», «Люди», «Культура», «Природа»), і має самостійне освітнє значення. Діти, які у дошкільному віці один-два роки залучалися до вивчення іноземної мови, за умови, що це навчання організовувалося методично правильно, успішніше навчаються у школі, краще засвоюють курс будь-якої іноземної мови.

Повідомлення відредагував Novichi - Понеділок, 20.02.2012, 13:23
 
Форум » Інтернет семінари-практикуми з предметів » Дошкілля » Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м (Формування готовності дошкільників до сприйняття іноземної м)
Сторінка 1 з 11
Пошук: