Вівторок, 23.01.2018, 01:02Вітаю Вас Гість
Реєстрація | Вхід
RSS
Методичний кабінет управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [2]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Формування готовності дошкільника до сприйняття іноземної мови
Для підтримки проведення семінару створено гілку форуму, відповідно до заняття.
План заняття
Термін узагальнення матеріалів
Джерела для ознайомлення і завантаження
 Завантажити план16.02.2012
  1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». О.Л. Кононко. Київ: Світич, 2008 рік.
  2. Методичні аспекти Базової програми  «Я у Світі» О.Л. Кононко. Київ: Світич, 2008 рік.
  3. Журнал «Виховател-методист дошкільного закладу» №12, 2011р.
  4. Журнал «Виховател-методист дошкільного закладу» №, 2011р
  5. Журнал «Дошкільне виховання» №4,5,6,7, 10, 11, 12, 2010р.
План

Тема: Формування готовності дошкільника до сприйняття іноземної мови
Мета: Узагальнити, систематизувати знання вихователів днз щодо формування іншомовної комунікативної компетентності дошкільнят. Активізувати прагнення вихователів днз до удосконалення професійної майстерності.

Теоретичний блок
1. Базова програма «Я у Світі» про навчання дітей іноземної мови як про варіативний компонент дошкільної освіти.
2. Формування іншомовної комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку.
3. Основні принципи щодо організації навчально-виховного процесу з вивчення іноземної мови.
4. Гра - провідна форма навчання дошкільнят іноземної мови.
4.1. Навчальні функції гри.
4.2. Завдання ігрової діяльності з навчання дітей англійської мови.
5. Оцінювання рівня сформованості іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь дітей.

Практичний блок
1. Панорама творчих знахідок
2. Міні заняття «Тварини»