П`ятниця
25.05.2018
19:30
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет управління освіти, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Інтернет-семінар "Школа молодого бібліотекаря" »
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа молодого бібліотекаря


Тема:Шляхи формування в учнів позитивної мотивації до читання.
Мета:Ознайомити учасників семінару з шляхами формування позитивної мотивації до читання учнів різних вікових категорій.

План заняття
Термін узагальнення матеріалів
Джерела для ознайомлення і завантаження
Завантажити план16.10.2012
  1. http://www.bestreferat.ru/referat-138096.html
  2. Анісімова, В. Л. Шляхи формування в учнів позитивної мотивації до читання / В. Л. Анісімова // Шкільний бібліотекар. - 2011. - № 8. - С. 8.
  3. Березіна О.М., Павловська Т.О. Мовні ігри та забави: Навчально-методичний посібник. - Тернопіль: Мальва - ОСО, 2002. - 104 с.
  4. Богатир В. Формування навички швидкого читання // Початкова освіта. - 2005.-№8.-с.14-16.
  5. Коваленко О. Навчання дітей читати. Психолого-педагогічні засади // Початкова освіта. - 2005. -№18. - с.2-4.


Теоретична частина
1. Психолого-педагогічні особливості процесу формування у дітей навичок читання.
2. Шляхи формування навичок читання.
3. Формування швидкого та свідомого читання як засобу успішного навчання дитини в школі.

Практичний блок
1. Розробити рекомендації щодо впровадження шляхів формування позитивної мотивації до читання у проведені бібліотечних уроків та виховних заходів.
2. Поділитися власним досвідом проведення бібліотечних уроків з даного питання.
3. Матеріали подати до 26 жовтня 2012 року в РМК або надіслати електронним листом.
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту