Четвер
19.07.2018
06:20
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет управління освіти, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих »
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтернет семінар-практикум "Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей".
В ході роботи семінару-практикуму вчителям, заступникам директора з навчально-виховної роботи, практичним психологам пропонується опрацювати теоретичні питання занять, створити план впровадження технології у навчальному закладі та провести  практичні заняття відповідно плану.
Матеріали проведених практичних занять узагальнити і подати у відділ освіти в зазначені строки.
План заняття
Термін узагальнення матеріалів
Джерела для ознайомлення і завантаження
Завантажити

На форум
до 15 травня 2011 р.

Список літератури

  1. Аніскіна Н. Педагогічна підтримка обдарованості. – К.: Вид дім «Шкіл. Світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005.
  2. Городнова Н. Тренінг креативності // Психолог. Вкладка. – 2005. – № 42.
  3. Гільбух Ю. З. Розумово обдарована дитина: Психологія, діагностика, педагогіка /Пер. з рос. – К., 1993.
  4. Дружинина В. Н. Психология общих способностей. – СПб.: Питер, 1999.
  5. Матюшкин А. М. Концнпция творче ской одаренности // Вопросы             психологии. – 1989. – № 6.
  6. Коробко С. Л., Коробко О. І. Робота психолога з молодшими школярами: Методичний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2006.
  7. Овчаренко К. Організація роботи з обдарованими дітьми // Психолог. – 2004. – № 37.
  8. Обдаровані діти – майбутнє України // Психолог. Спецвипуск. – 2006. – № 25-28.
  9. Одаренные дети / Под ред. Г. В. Бурменской и В. М. Слуцкого. – М.: Прогрес, 1991.
  10. Скоромна А. Психологічна підготовка учнів-членів МАН // Психолог. Вкладка. – 2006. – № 48.
  11. Творчість // Психолог. Спецвипуск. – 2007. – № 18-19.
  12. Туріщева Л. В. Особливості роботи з обдарованими дітьми. – Х.: Вид група «Основа», 2008.
  13. Чухілевич О. Робота з учнівським активом та обдарованими дітьми // Психолог. Вкладка. – 2008. – № 27-28.
  14. Федоров В. Д. Пошук і диференціація обдарованих дітей. – Хмельницький, 1993.

Матеріали для завантаження


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту