Субота
21.07.2018
08:27
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет управління освіти, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Тиждень математики »
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Математичні перегони

(математична гра для учнів 6 класів)

  • узагальнити і систематизувати знання учнів про масштаб, множення і ділення десяткових дробів, формувати вміння застосовувати отриманні знання під час розв’язування задач, вміти знаходити процентне співвідношення; виховувати почуття колективізму та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, різнокольорові кружки-бали, лото-листівки, макети автомобілів з номерами екіпажів.

Висловлювання видатних людей про математику

"Математика і поезія – це вираз тієї самої сили уяви, тільки в першому разі уява звернена до голови, а в другому – до серця."

(Т. Хілл)

 

"Процвітання та інтереси держави тісно пов'язані з математикою і добробутом."

(Наполеон)

 

"Математику ще й тому вивчати слід, що вона розум до ладу доводить."

http://www.klass39.ru/wp-content/uploads/2011/03/slate-apple_benji_park_011.png http://www.klass39.ru/wp-content/uploads/2011/03/slate-apple_benji_park_011.png(М.В.Ломоносов)

 

 

Форма проведення: гра.

 

План заходу

Зміст заходу

Час

Методи і прийоми

1

Організаційний момент

5 хв.

Бесіда

2

Розв’язування виразів

30-35

 

 

1 Перевірка місцевості

5 хв

 

 

2 Довжина маршруту

5хв.

 

 

3 Складання карти перегонів

5хв.

 

 

4 Перегони на місцевості

5хв.

 

 

5 Аварійна зупинка

5хв.

 

 

6 Перепочинок

3хв.

 

 

7 Фініш

5хв.

 

3

Підсумок заходу

8 Нагородження переможців

5хв.

 

4

Привітання переможців

2 хв.

 

http://xn----8sbalgtaqconcpuji4ai0e.xn--p1ai/sites/default/files/images/matematika.preview.jpeg http://xn----8sbalgtaqconcpuji4ai0e.xn--p1ai/sites/default/files/images/matematika.preview.jpeghttp://www.roditeli.ua/uploads/m_pages/7257.jpg http://www.roditeli.ua/uploads/m_pages/7257.jpg

 

 

 

 

 

Хід заходу

1 . Організаційний момент

Клас об’єднується у дві групи по 5 учні. Кожна група-екіпаж має принести макет автомобіля, наклеїти номери, девіз екіпажу.

Кожна група – це екіпаж машини, який здійснить пробіг по місцевості з перешкодами. Подолати перешкоди зможе екіпаж, який знає добре матеріал 5-6-го класу. Переможе той екіпаж, який набере найбільшу кількість балів.

Кожний етап перегонів оцінюється кружком-жетоном

Кожний жетон оцінюється по-різному:

2. 1.Розв'язуваня вправ.

1. Перевірка місцевості

Кожний екіпаж отримує завдання. Треба розв’язати приклади і співставити кожному прикладу певну букву, після чого розташувати відповіді в порядку зростання, в результаті ви отримаєте назву міста, куди ви вирушите .

 

1екіпаж 2 екіпаж

М 9 : 1,5 = Н 6,25 :5 =

И 99 : 12= В 1,2:15=

Ж 3: 1000= Ц 8,64: 1,2=

Т 9,6:16= Н 0,4:4=

Р 5 : 0,5= Я 38,6:3,86=

О 63 : 21= І 0,9:18=

И 0,04:4= И 48:12 =

 

Число

 

 

 

 

 

 

 

Буква

 

 

 

 

 

 

 

2. 2. Довжина маршруту.

Кожний екіпаж знає куди відправиться у подорож, але давайте знайдемо на нашому географічному атласі де це місто. За допомогою масштабу визначимо відстань яку нам з вами необхідно проїхати.

Робота з картою.

2. 3. Складання карти перегонів.

Кожний екіпаж отримав 5прикладів і розрізану листівку з відповідями до них. Після правильності виконання завдань у вас буде маршрут міст, які необхідно буде проїхати.

1екіпаж 2 екіпаж

1 2,8× 15= 1 2,1× 1,4=

2 1,08:18= 2 0,96:16=

3 ⅔+⅓= 3 ⅜+⅝=

4 3,28 :8= 4 17,92:0,7=

5 1: 0,04= 5 1:0,25=

 

42

0,06

1

0,41

25

Золотоноша

Київ

 

Чорнобиль

Коростень

Житомир

 

2,94

0,06

1

25,6

4

Золотоноша

Київ

 

Житомир

Бердичів

Вінниця

2. 4.Перегони на місцевості.

Усі екіпажі отримують завдання. Члени екіпажу розв’язу-ють по одному рівнянню.

1екіпаж 2 екіпаж

2х – 17=21 12х+18=78

54х-34=1100 181-8х=45

3,5-х =10 7,3 - х=12

2.5. Аварійна зупинка.

Необхідно полагодити ваш автомобіль.

На картках для кожного екіпажу наведені розв'язки трьох прикладів, але в них допущені помилки. Завдання: знайти ці помилки і виправити.

1 екіпаж 2 екіпаж

73+27=10 48+72=12

84-25=815 69+23=667

63-123=507 57-178=392

2. 6.Перепочинок.

Ви вирішили відпочити на лузі і нарвати квітів. Щоб дізнатися, скільки квітів росте на лузі , потрібно обчислити значення виразу:

2 ×49+50=

2. 7. Фініш.

Щоб успішно переїхати лінію фінішу, кожному екіпажу потрібно розв’язати задачу.

Задача.

За 5 годин машина суперників проїхала 725 км , а ваша –за 3 год – 456 км . Як відрізняється швидкість вашого автомобіля від швидкості автомобіля суперників?

3. Підсумок заходу. Нагородження переможців.

Нашим призом буде торт масою 1 кг. Давайте ми розділимо цей торт на 10 частин і визначимо скільки %припадає на одного учня.

4. Привітання переможців

Список використаних джерел

1. Янченко Г. , Кравчук В. Математика 6 кл , Підручник .- Тернопіль: Підручники і посібники , 2006 – 272с

2. Т.Ф.Баєва. В.М. Руденко, О.І. Мудрик. Уроки розвитку логічного мислення: друкарня ТзОВ «Абетка». Кам’янець –Подільський 1998р

3. Ганна Антонюк. Інтелектуальне шоу «Найрозумніший». Початкова освіта №35 (611) вересень 2011

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту