Середа
25.04.2018
04:09
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет управління освіти, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
РМК [5]
Семінари [24]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Плани семінарів » Семінари

Інтернет-семінар вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін "Мотивація і стимулювання навчальної діяльності"
19.03.2014, 14:18

Шановні колеги!

Запрошуємо вас до  участі в роботі інтернет-семінару вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін з питання «Прийоми мотивації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності». Матеріали будуть розміщені на сайті РМК. Базовою школою, де можна отримати консультацію з проблеми семінару, є Рилівська зош І-ІІ ступенів.

В ході роботи інтернет-семінару вчителям пропонується опрацювати теоретичні питання, виконати практичні завдання, провести уроки відповідно до теми семінару.

Узагальнені матеріали семінару, в тому числі конспект проведеного уроку (розширений, зі всім методичним забезпеченням), надіслати на адресу методкабінету у визначені терміни.

Для підтримки проведення семінару створено гілки форуму, відповідно до заняття.

Термін узагальнення матеріалів: 30.04.2014 р.

План

Тема: Прийоми мотивації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності

Мета: познайомити вчителів з основними прийомами та методами мотивації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності, окреслити шляхи формування позитивної мотивації, сприяти підвищенню педагогічної майстерності вчителів.

1. Прийоми мотивації

2. Прийоми стимулювання

3. Методи формування пізнавального інтересу

4. Мотивація навчання на окремих етапах уроку

Завдання

1.  Опрацюйте літературу з даної проблеми відповідно до плану семінару

2. Наведіть по 2-3 приклади мотивації на різних етапах уроку.

3. поділіться досвідом роботи щодо методів мотивації та стимулювання навчальної діяльності.

4. Розробіть поширений конспект уроку із застосуванням різних методів навчання і стимулювання на етапах уроку.

Джерела для ознайомлення і завантаження

1.Маркова А. К. Проблеми формування мотиваційної навчальної діяльності. — К., 1989.

2.Алферов О. Д. Формування відповідального ставлення до навчання: Навч. посіб. — М., 1984.

3. Баженюк З. С. Діагностика особливостей мотивації навчальної діяльності школярів підліткового віку // Методичні рекомендації. — Луцьк, 1999.

4. Гринько О. Проблеми стимулювання самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів // Рідна школа. — 1998. — № 5. _ с. 72—75.

5. Гриньова М. В. Теоретико-методичні основи формування саморегуляції навчальної діяльності школярів. — К., 1998.

6. Кириленко В. Порушення мотивації навчання як першопричина негативної поведінки// Психолог. — 2005. — № 18, —С. 7—8.

7. Киричук О. В. Формування в учнів активної життєвої позиції. — К., 1983.

8. Лернер І. Я. Дидактичні основи методів навчання. — М., 1981.

9. Мельничук Т. Лідерство в групі, колективі як інструмент і мотив розвитку особистості, її самовираження // Рідна школа, —2000,—№5.

10. Панченко С. Психологічні аспекти ефективності сучасного уроку (Методичні рекомендації) // Психолог. — 2006. — №6, — С.6—8.

11. Тулупова Т. Шкільна мотивація як компонент психологічної комфортності // Психолог. — 2006. — № 15. — С. 5—8.

Категорія: Семінари | Додав: SiteAdmin
Переглядів: 875 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту