Інтернет-семінар вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін "Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків" - Семінари - Плани семінарів - Каталог файлів - Методичний кабінет управління ОМС Шепетівської РДА
П`ятниця, 09.12.2016, 06:40
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
ТОР-5 ЗАВАНТАЖЕНЬ
Розробка уроків "Сходинки до інформатики" 2 клас
Тиждень математики
Програми гуртків природничо-біологічного напрямку
Завдання з англійської мови, 9 клас
Зразок оформлення титульної сторінки
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 395
Друзі сайту
МОН України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Проверка тиц pr
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

 Каталог файлів
Головна » Файли » Плани семінарів » Семінари

Інтернет-семінар вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін "Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків"
19.03.2014, 14:00

Шановні колеги!

Запрошуємо вас до  участі в роботі інтернет-семінару вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін з питання «Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків». Матеріали будуть розміщені на сайті РМК. Базовою школою, де можна отримати консультацію з проблеми семінару, є Білокриницька зош І-ІІ ступенів.

В ході роботи інтернет-семінару вчителям пропонується опрацювати теоретичні питання, виконати практичні завдання, провести уроки відповідно до теми семінару.

Узагальнені матеріали семінару, в тому числі конспект проведеного уроку (розширений, зі всім методичним забезпеченням), надіслати на адресу методкабінету у визначені терміни.

Для підтримки проведення семінару створено гілки форуму, відповідно до заняття.

Термін узагальнення матеріалів: 15.04.2014 р.

 План

Тема: Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків

Мета: познайомити вчителів зі стратегіями і способами педагогічної взаємодії, виробити правила педагогічного спілкування у взаємодії, привернути увагу вчителів до даної проблеми; сприяти підвищенню педагогічної майстерності вчителів.

1. Поняття педагогічної взаємодії

2. Поняття педагогічного спілкування

3. Стратегії та способи педагогічної взаємодії

4. Особистісно-орієнтована стратегія педагогічної взаємодії

5. Стилі педагогічної взаємодії

6.  Правила педагогічного спілкування у взаємодії

7. Педагогічна взаємодія і механізм співробітництва педагога і учня

 Завдання

1.  Дайте відповідь на питання:

- Які професійно особистісні якості повинен мати вчитель для ефективного педагогічного спілкування?

- Від чого залежить результат спілкування?

- Які, на Вашу думку, основні помилки робить учитель у процесі спілкування з учнями?

- Що означає «активно слухати»?

- Чи кожен учитель здатен вислухати критику учнів стосовно себе?

- Що заважає вчителю ефективно спілкуватися з учнями?

- Дайте визначення поняття «взаємодія». Від чого залежать результати й ефективність взаємодії?

- Яке значення має міжособистісна взаємодія для розвитку психіки й особистості учня?

- Які напрями навчально-виховної співпраці (педагогічної взаємодії) Вам відомі?

2. Запропонуйте свої правила педагогічного спілкування у взаємодії

3. Складіть конспект уроку відповідно до теми семінару, проведіть його, глибоко проаналізуйте. Які поради, рекомендації ви дали б іншим вчителям?

4.     Запропонуйте для обговорення та розв’язання педагогічні ситуації.

5.     Розробіть схеми взаємовідносин між педагогами та учнями вашої школи.

 Джерела для ознайомлення і завантаження

 1.  Бех І.Д. Закономірності сучасного виховного процесу // Дошкільне виховання. – 2004. - №2. – С. 3 - 5.

2.  Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник \ За ред. В.Г. Кременя. – К.: Освіта, 2004. – 384 с.

3.  Гапоненко Л. Розвиток рефлексіїї як психологічного механізму корекції професійної поведінки у педагогічному спілкуванні // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 3-4. - С. 81-89.

4.  Дрейвс В.А. Преподавание он-лайн. – М.: МАПДО, 2003. – 360 с.

5.  Ильин Г. Л. Философия образования (идея непрерывности). - М., 2002.

6.  Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Під ред. Л.М. Проколієнко. – К., 2005. – 608 с.

7.  Коротаева Е.В. Директор-учитель-ученик: пути взаимодействия. - М.: Сентябрь, 2000. – 144 с.

8.  Критерии качества учебных курсов. Рекомендации американских педагогов. – http://eee.educuse.du/ir/library/html/cem9915.html

 9.  Кульневич С. В. Педагогика личности. От концепций до технологий. - Ростов-н / Д, 2001.

10.  Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротенко Н.Г. Дистанційне навчання: Умови застосування. Дистанційний курс: Навчальний посібник / За ред. В.М.Кухаренка. – Харків: НТУ "ХПІ”, "Торсінг”, 2002. – 320 с.

11.  Нор К.Ф. Використання американського досвіду формування комунікативних умінь майбутніх учителів // Наукові праці: Науково-методичний журнал. Т. 28. Вип. 15. Педагогічні науки. - Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2003. - С. 54-58.

12.  Образовательно-педагогическая прогностика. Теория, методика, практика: Учеб. пособие / Б. С. Гершунский. - М., 2003.

13.  Педагогика: педагогические теории, системы, технологии / Под ред. С.А.Смирнова. – М.: Академия, 2006. – 512 с.

14.  Педагогічна майстерність: Підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - К.: Вища школа, 2004. -418с.

15.  Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: В 2-х т. – Т. 2. – М., 2001. – 420 с.

16.  Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька. –– Навч. Посібник. – К., 2002. – 270 с.

17.  Савенкова Л. Комунікативність учителя. // Педагогіка толерантності. - 2007. - №1. - С. 94-100.

18.  Соколов В.Н. Педагогические взаимодействия в эвристическом обучении: Автореф. дис. д-ра пед. наук. - М., 2003.

19.  Сисоєва С.О. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – Випуск ІІІ–IV. – 2003. – C. 81.

20.  Степанов О. М., Фібула М. М. Основи психології і педагогіки: Посібник, Київ: Академвидав, 2003; 502с.

21.  Третьяков П. И., Митин С. Н., Бояринцева Н. И. Адаптивное управление педагогическими системами: Учеб. пособие для студ. высших учеб. заведений. - М., 2003.

Категорія: Семінари | Додав: SiteAdmin
Переглядів: 571 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2016
Пошук по сайту
Форма входу
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
РМК [5]
Семінари [24]
МИ В МЕРЕЖІ
Блоги вчителів
Предметні спільноти
Хмаринка тегів
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання