Понеділок, 19.02.2018, 21:02Вітаю Вас Гість
Реєстрація | Вхід
RSS
Методичний кабінет управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [2]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Вересень » 18
18.09.2012 на базі РМК працював консультпункт щодо психолого-педагогічного супроводу роботи з обдарованими та здібними дітьми на тему «Планування роботи шкільного наукового осередку та індивідуальної роботи учнів-членів МАН». В ході роботи учасники консультпункту з 14 ЗОШ ознайомились з різноманітними формами організації навчання учнів-членів МАН, рекомендаціями щодо планування індивідуальної роботи з науково-дослідницького напрямку.


Прикрепления:
Категорія: Олімпіади, МАН | Переглядів: 572 | Дата: 18.09.2012 Коментарі (0)
18.09.2012 р. на базі Пліщинської зош  І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум  вчителів початкових класів "Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи". На семінарі розглянуто актуальні питання щодо організації та проведення сучасного уроку, розкрито основні підходи та вимоги до сучасного уроку, його типи, структура, метологія.

Прикрепления:
Категорія: Початкова школа | Переглядів: 779 | Дата: 18.09.2012 Коментарі (0)