Понеділок
23.09.2019
04:21
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет відділу освіти, культури, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [109]
Методичні заходи [186]
Акції [15]
Спорт [66]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [5]
Історія [8]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [19]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [36]
ЗНО [27]
ДПА [31]
Початкова школа [18]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [33]
Свята [26]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [5]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 402

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Січень » 12

12 січня 2016 року на базі Грицівської школи сприяння  здоров’ю  відбувся семінар  педагогів-організаторів з теми  «Творча майстерня педагогів –організаторів з питань дозвілля учнівської молоді».

Розпочала роботу семінару Шампаніна П.С.- директор Грицівської школи сприяння здоров’ю, яка ознайомила  присутніх з організацією змістовного дозвілля учнівської молоді у позашкільному закладі.

Також у роботі семінару взяли участь:

  • методист Грицівської школи сприяння здоров’ю  Вознюк Л.М. «Інноваційні методи та форми організації дозвілля учнівської молоді»;
  • президент ГО Асоціації «Відродження Грицева» Джурабаєв В.С. «Молодіжний банк як інструмент роботи з молоддю»;
  • керівник «Євроклубу»  Грицівської школи сприяння здоров’ю  Дубина С.В. «Модернізація прийомів творчого та інтелектуального розвитку старшокласників у сфері дозвілля та залучення їх до громадської  діяльності»;
  • культорганізатор Поліщук А.О. «Музикотерапія  як засіб регуляції гіперактивності та організації дозвілля дітей».

Практичний модуль семінару позначився  фольклорним дійством за участю молодших школярів «Від Василя до Меланки» (керівник Порядко А.О.)

Завершальний акорд   семінару – майстер-клас «Новорічні зірки в техніці канзаші», який продемонстрували  вихованці  гуртка «Вироби зі стрічок. Канзаші»(керівник Каплан І.В.).

У процесі семінару вироблено методичні рекомендації відповідно зазначеної теми.


Прикрепления:
Категорія: Виховна робота | Переглядів: 335 | Дата: 12.01.2016 Коментарі (0)

      12.01.2016 року заступники директорів знз з навчально-виховної роботи взяли участь у зимовій методичній студії. В процесі діалогічного спілкування розглянуто питання підсумків методичної діяльності першого семестру через призму співпраці РМК та шкільних методичних кабінетів, обговорено пріоритетні завдання методичної діяльності на другий семестр 2015-2016 н. р. з наступною корекцією окремих заходів.

        Крім того розглянуто питання пошуку ефективних шляхів підвищення якості природничої освіти, основний акцент зроблено на питаннях діагностики затруднень учителів природничого циклу, їх активності щодо участі у методичних заходах на рівні району та області, а також йшлося про забезпечення з боку  заступників з навчально-виховної роботи   належного науково-методичного супроводу у роботі з учителями природничих дисциплін.

       Завершальним етапом зустрічі була методична гра «Конструктор», у якій взяли участь усі присутні. Тема гри «Методична діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи: сучасний вимір». Інноваційний, мобільний, креативний, гнучкий, гуманний; лідер, ентузіаст, людина, якій під силу вести за собою інших, якій близький синергійний розвиток командної кооперації та першокласне володіння ІКТ, - саме такі риси  заступника з НВР сучасного навчального закладу назвали учасники гри. У ході гри мова йшла про школу майбутнього, про змішане (он-лайн та оф-лайн) навчання, про розвиток критичного мислення учасників навчально-виховного процесу. Висновок учасників гри: продовжити генерувати  ідеї справжніх змін у шкільній освіті, реалізація яких дозволить зробити:

  • важке – легким: вчитися можна мимоволі;
  • повільне – швидким: сучасні методи пошуку та обробки інформації;
  • нудне-розвагою: вчити можна граючись;
  • неможливе – можливим: індивідуальні освітні програми, інноваційні методи, технології  і т.ін… Усьому вище згаданому  даватиме раду шкільний методист (практик, дослідник, інтерпретатор, експериментатор) – заступник директора з навчально-виховної роботи, бо саме за ним – ціла низка добре організованих методичних стратегій роботи вчителя, які сприяють і сприятимуть активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення.

Прикрепления:
Категорія: Офіційно | Переглядів: 376 | Дата: 12.01.2016 Коментарі (0)
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту