Середа, 28.06.2017, 06:09
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
ТОР-5 новин
Зразки наказів про преміювання.
Шкільні олімпіади 2010-2011 н.р.
Контрольні завдання МАН
Завдання для проведення ДПА у 2008-2009 н.р.
Нова програма з фізичного виховання у 5-9 класах
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 396
Друзі сайту
МОН України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Проверка тиц pr
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

 
Головна » 2009 » Вересень » 30 » Навчання вчителів за програмою Intel "Навчання для майбутнього"
10:29
Навчання вчителів за програмою Intel "Навчання для майбутнього"

В районі продовжується навчання вчителів за програмою Intel "Навчання для майбутнього".
Тренінгові заняття будуть проводитись в канікулярний період (осінь, зима, весна) 2009-2010 н.р. на базі Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Педагогам, які виявили бажання брати участь у тренінгу потрібно зареєструватися за формою, розміщеною ТУТ.

Сайт підтримки програми в Україні.

Про програми навчання вчитилів "Партнерство в навчанні" і
"Навчання для майбутнього".

Необхідність зміни шкільної освіти викликана в Україні, як і в усьому світі, не тільки швидкозмінними умовами соціально-економічного життя, розвитком нових технологій, а й невдоволеністю результатами традиційної освіти.
Розвиток стає ключовим поняттям педагогічного процесу в більшості освітніх світових систем. Постіндустріальному суспільству необхідні люди, які вміють самостійно мислити, здатні до самореалізації.
Нині кожному суспільству, а особливо в нашій країні, потрібні люди, які вміють вчитися самостійно, здатні ставити перед собою цілі й досягати їх, шукати і знаходити необхідну інформацію для вирішення тих чи інших проблем, використовуючи для цього різноманітні джерела. Такій людині буде набагато легше самій підвищувати свій професійний рівень, підвищувати й змінювати кваліфікацію, поповнювати необхідні знання. Зрозуміло, що вирішення таких завдань вимагає від учителів школи більших зусиль, ніж звичайна передача учневі певної суми різноманітних знань.
Неможливо не визнати, що нині комп'ютер є одним з найпривабливіших для дітей інструментів. Не використати цю можливість для додаткової мотивації учнів до навчання було б зараз "злочинно", навіть якби інформаційно-комунікаційні технології не були так яскраво ефективними в навчальному процесі.
Найчастіше вирішення проблеми неефективного використання комп'ютерів у навчальному процесі полягає зовсім не в недостатній кількості комп'ютерної техніки, як часто виправдовують свою педагогічну неспроможність ті, хто думає кількістю машин компенсувати відсутність знань з нових освітніх технологій та небажання самому весь час вчитися і шукати, як найраціональніше використати комп'ютерну техніку. Як змінити педагогічний процес? Чи варто, чи потрібно його змінювати?
Багаті технікою класи і школи вже не засліплюють. І в нас уже такі є! Що і як змінюється в навчанні? Як примусити такі потужні засоби стати нашими союзниками, щоб не наробити невиправних помилок? Як навчити всіх освітян і самим ефективно використовувати комп'ютер і навчати учнів використання його як знаряддя дослідження, аналізу, моделювання, як засіб для творчості й ефективного навчального, наукового і професійного в майбутньому спілкування, та ще й зробити це швидко? Діюча нині система підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що розрахована, в основному, на курсову перепідготовку один раз на п'ять років, просто неможлива для вирішення такого завдання, коли йдеться про таке швидкозмінне середовище, як телекомунікаційні системи й мережі.
Для вирішення цієї проблеми в районі працює дві програми:«Партнерство в навчанні» та Intel® «Навчання для майбутнього».
Основна мета програми «Партнерство в навчанні» - навчити вчителів працювати в середовищі операційної системи, з пакетом програм Microsoft Office, використовувати найпростіші сервіси мережі Інтернет, такі як пошук інформації і робота з електронною поштою. За 2006-2007 навчальний рік навчання за цією програмою пройшли 189 педагогів шкіл району.
Більш цікавою в інноваційному плані є програма Intel® «Навчання для майбутнього». Навчаючись за цією програмою вчителі не лише поглиблюють знання і вміння в галузі інформаційно-комунікаційних технологій, а й навчаються, як використовувати ці технології в шкільному кабінеті, включати їх у загальний педагогічний процес, найкращим чином передати учням свої власні знання, використовуючи інноваційні педагогічні технології. Тобто вчителі навчаються комплексно інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Впродовж курсу навчання, який триває лише 64 годин, вчителі - учасники програми за допомогою комп'ютера розробляють свій власний навчальний проект, який вони після закінчення курсу впроваджують у своєму класі. Як і працівники інших творчих професій, вчителі розробляють портфоліо навчального проекту - електронний збірник документів, методичних і дидактичних матеріалів.
Процес навчання на таких курсах дуже непростий. Учасники попередньо вже повинні вміти працювати на комп'ютері. Для того щоб навчати учнів і розвивати у них навички мислення високого рівня, такі як аналіз, синтез, оцінювання, вчителі на курсах самі виконують завдання, які потребують таких навичок мислення. Вчителі розробляють докладний план проекту, в якому вони описують діяльність учнів у ході виконання проекту, розробляють критерії оцінювання діяльності учнів під час створення комп'ютерних робіт, у яких за конкретними критеріями оцінюється не тільки зміст і оформлення учнівських робіт, а й їхнє вміння працювати в команді, навички використання комп'ютерних технологій. А найважливіше - вони мають точно визначити й описати, для чого учні виконують ті чи інші завдання вчителя, яке саме мислення, які вміння вони розвивають і для чого вони учням. Найцікавішим і найефективнішим, на мій погляд, є розробка і створення для портфоліо прикладів учнівських робіт: учнівських презентацій, публікацій та веб-сайту. Так, наприклад, при створенні учнями мультимедійної презентації передбачається давати учням такі завдання, які чітко навчають їх структурувати, обирати головне, систематизувати і тезово викладати інформацію та результати досліджень. Крім того, робота над презентацією обов'язково передбачає розвиток усного мовлення.
Для свого портфоліо вчителі мають розробити принаймні 15 документів! За 48 годин аудиторних та 20 годин домашніх занять учителі-предметники досить вправно освоюють такі програми, як Word та Excel (дидактичні й методичні матеріали, форми оцінювання), Publisher (інформаційні бюлетені, буклети, інструктивні матеріали, веб-сторінки). Вчителі навчаються ефективних стратегій пошуку в мережі Інтернет. Курс закінчується захистом кожним учителем створеного протягом вивчення матеріалу власного портфоліо. За 4 роки роботи програми у нашому районі навчання за нею пройшли понад 160 педагогів.
Завдяки роботі цих програм, народилися і були реалізовані такі навчальні проекти як: «Історія слова», «Назад в майбутнє», «А ми у ліс ходили…», «Благодійність» Колумба», «Кольоровий настрій» і багато інших.
Ми перебуваємо в процесі цікавих змін у світі. Ми вже відчуваємо, що освіта стає більш інтернаціональною та готовою до конкурентної боротьби як на ринку праці (не тільки українському, а й міжнародному), так і в галузі освіти. Того потребують наші випускники, наше суспільство. Інакше ми приречені на безнадійне відставання.
Категорія: Навчання вчителів | Переглядів: 3620 | Додав: Administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
дуже гарна стаття, дякую! biggrin

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2017
Пошук по сайту
Форма входу
Календар
«  Вересень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [166]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [2]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [253]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [23]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]
МИ В МЕРЕЖІ
Блоги вчителів
Предметні спільноти
Хмаринка тегів
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання