Вівторок, 23.01.2018, 00:52Вітаю Вас Гість
Реєстрація | Вхід
RSS
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [167]
Акції [14]
Спорт [61]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [2]
Історія [6]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [2]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [27]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [28]
Свята [24]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [4]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 401
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Головна » 2011 » Жовтень » 11 » Панорама сучасного уроку
08:41
Панорама сучасного уроку
11.10.2011 року на базі Вишневецької ЗОШ І-ІІ ступенів пройшла панорама відкритих уроків.
Уроки провели молоді педагоги Вітвіцька А.Н. (урок читання, 4-й клас); Шайдевич В.Г. (урок фізичної культури, 8-й клас); Сіворакшина Т.М. (урок трудового, навчання 3-й клас). Треба відзначити ґрунтовну методичну підготовку молодих учителів, їх творчий підхід у справі навчання і виховання школярів.
На високому методичному рівні пройшли уроки вчителів, які мають вагомі роки педагогічного стажу: Мостової В.І. (урок української літератури, 6-й клас); Караван А.Є. (урок етики, 5-й клас); Максимчук О.В. (урок німецької мови, 5-й клас).
В обговоренні методичних питань панорами взяли участь заступники директорів з навчально-виховної роботи шкіл району.
Категорія: Методичні заходи | Переглядів: 682 | Додав: Odmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]