П`ятниця
14.12.2018
12:01
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет відділу освіти, культури, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [171]
Акції [14]
Спорт [63]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [3]
Історія [7]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [30]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [29]
Свята [25]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [5]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 402

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Грудень » 21 » Семінар-практикум для практичних психологів
13:14
Семінар-практикум для практичних психологів

19 грудня 2016 року на базі Шепетівського РМК проведено семінар-практикум для практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів Шепетівського району «Арт-терапевтичні техніки у роботі психолога на формування гармонійного емоційного стану: чарівний світ мандал»

ПЛАН

Теоретичний блок

  1. Що таке мандала? Теоретичні аспекти мандали в психологічній науці.
  2. Мандалотерапія – цінний арт-терапевтичний метод у роботі психолога з дитиною в умовах навчального закладу:
    1. Мета та завдання мандалотерапії в умовах ЗНЗ, ДНЗ.
    2. Види мандалотерапії.
    3. Основні правила та аспекти роботи психолога з мандалою у роботі з дітьми.

3. Кольоро-діагностика емоційного стану дитини. Значення кольорів. Символіка.

      Практичний блок

  1. Самодіагностика учасників семінару: тест з допомогою мандал.
  2. Практика малювання та загальний аналіз мандали.

Учасники семінару мали можливість ознайомитись з можливостями роботи фахівців психологічної служби в мандалотерапії; озброїтись необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками при використанні мандал та інших сучасних психотехнік у шкільній та дошкільній практиці з метою подолання стресового стану, формування гармонійного емоційного стану особистості та  продіагностувати власний психоемоційний стан,  здійснити «подорож» у внутрішній світ підсвідомого з допомогою мандали.

                                                  

 

Категорія: Психологія і соціальна робота | Переглядів: 280 | Додав: SiteAdmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту