Понеділок
17.12.2018
01:40
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Методичний кабінет відділу освіти, культури, молоді, спорту
та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Олімпіади, МАН [108]
Методичні заходи [171]
Акції [14]
Спорт [63]
Інформатика [36]
Математика [8]
Фізика [3]
Філологам [3]
Історія [7]
Мистецтво [9]
Іноземні мови [21]
Хімія [3]
Біологія [9]
Географія [3]
Економіка [0]
Позаурочні заходи [17]
Євроінтеграція [4]
Офіційно [255]
Дошкілля [30]
ЗНО [26]
ДПА [31]
Початкова школа [14]
Оздоровлення [9]
Підручники [3]
ППЗ [5]
Навчання вчителів [15]
Конкурси [83]
Психологія і соціальна робота [29]
Свята [25]
Кадри. Сторінка правових знань. [6]
Підсумкові контрольні [4]
Трудове навчання [5]
Виховна робота [25]
Образотворче мистецтво [1]
Вшанування пам’яті Івана Франка [1]

Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 402

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 4 » У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту
15:32
У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту

У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту

3 березня 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулося засідання міжвідомчої наради щодо виконання завдань Рекомендацій парламентських слухань з питань освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку, в тому числі дітей з інвалідністю.

Фахівці Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики спільно з представниками недержавних організацій визначили механізм ефективної міжвідомчої  взаємодії з реалізації прав дітей з особливими потребами у відповідних сферах, обговорили порядок взаємодії закладів охорони здоров’я, освіти та соціального захисту населення під час супроводу таких дітей, надання послуг дітям в інклюзивному середовищі шляхом залучення коштів, зокрема ресурсів громадських організацій, благодійних фондів.

Завзято обговорювалося питання можливості закріплення на законодавчому рівні принципу «гроші ходять за дитиною», щодо можливості передачі коштів з державного та місцевих бюджетів до закладу, який обрали батьки дитини для отримання освітніх, соціальних та інших послуг. Підтримано також необхідність залучення закладів освіти до системи державно-приватного партнерства.

Всі учасники  засідання відзначили  важливість розроблення та прийняття на офіційному рівні стандарту послуги «раннє втручання» - комплексної системи послуг сім`ї, в якій народилася дитина з неповносправністю чи ризиком розвитку такої. Адже ця система послуг скерована на раннє виявлення, терапію та профілактику порушень розвитку дитини та функціонування її сім`ї і  забезпечується мультидисципліонарною командою фахівців.  

Також відмічено, що на сьогодні уже розроблено низку документів  з питань  впровадження  інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах.

За підсумками заходу будуть розроблені нормативно-правові акти щодо порядку супроводу дітей з особливими потребами від народження до повноліття, умови оплати праці за посадою асистента вчителя, встановлення єдиних норм харчування для інтернатних закладів та інші акти, спрямовані на забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами та педагогічних працівників, які працюють у класах чи групах з інклюзивним навчанням.

 

У МОН обговорили нормативні засади суспільних відносин, спрямованих на реалізацію права дітей з особливими потребами на освіту, охорону здоров’я, соціальний захист

Категорія: Офіційно | Переглядів: 328 | Додав: Moderator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту