Субота, 27.05.2017, 03:21
Методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 395
Друзі сайту
МОН України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Проверка тиц pr
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

 Каталог статей
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 22
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Передовий педагогічний досвід 2013-2014 н.р
освітян Шепетівського району

ППД | Просмотров: 545 | Добавил: SiteAdmin | Дата: 11.12.2013 | Комментарии (0)

На допомогу директору школи з питань підготовки до семінару керівників шкіл «Система роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми на основах впровадження нових освітніх технологій»

Виявлення, діагностика та розвиток обдарованості в дітей // Сільська школа України .- 2007.- №12 .- с.- 3.
Волошинова О.  Система роботи  педагогічного колективу з обдарованими учнями // Управління школою .-2009.- №10 .-с.24.
Здібності. Обдарованість. Таланти // Біб-ка журналу Сільська школа .- 2009 .-128с.
Лебіга О. Науково-методична робота з обдарованою дитиною // Директор школи України .- 2009 .-№11.- с.- 60.
Неліпа С. Розвиток учнівських обдарувань // Завучу усе для роботи .- 2009.- №4 .- с .- 2.
Обдаровані діти у школах США // Відкритий урок .- 2008 .- №10 .- с. 48-50.
Сєдова Т. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі гімназії // Управління школою .- 2009 .-№10 .- с. 17.
Ткаченко В. Створення системи роботи з обдарованими дітьми // Управління школою .- 2011 .- №2 .- с.5.
Фомін О. Психолого – педагогічний супровід  роботи з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2011 .- №2 .- с.20.
Хоменко З. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми // Обдарована дитина .- 2008.- №3 .-с.26.
Цинкуш І.  Підготовка педагогів з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2008 .- №10 .- с. 5.
Ястрєбова  В. Соціально – педагогічна модель розвитку обдарованості сільських учнів // Школа .- 2011.- №2 .- с. 5.
Директору | Просмотров: 772 | Добавил: Odmin | Дата: 16.03.2011 | Комментарии (0)

На допомогу директору школи з питань підготовки до семінару керівників шкіл

Зростання професійної майстерності вчителя //Школа.-2008.-№1.-с.20
Робота з резервом керівних кадрів освітньої галузі // Школа.-2010.-№7.-с.7
Управління процесом професійного зростання вчителя // Директор школи.-2008.-№5.-с.14
Управління процесом професійного зростання вчителя // Директор школи.-2008.-№6.-с.18
Управлінське кредо - пошук, мудрість, імідж //Директор школи .-2010.-№21.-с.8
Економічна компетентність керівника //Завуч. -2010. -№8. -с.4
Комунікативна компетентність керівника навчального закладу як основа професійної культури спілкув. //Упр.шк. -2007. -№25. -с.6
На шляху до компетентності //Дир.шк. -2008. -№46. -с.21
На шляху до компетентності //Дир.шк. -2008. -№47. -с.16
Основи педагогічної психології //Упр.осв. -2009. -№23. -с.23
Управлінська компетентність керівника освітнього закладу /Суч.шк.Укр. -2009.-№12. -с.3
Директору | Просмотров: 751 | Добавил: Odmin | Дата: 06.10.2010 | Комментарии (0)

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2010-2011 навчальному році.

У даній статті проаналізовано і зібрано матеріали, які допоможуть керівнику навчального закладу спланувати вивчення предмету "Інформатика" в навчальному закладі з врахуванням принципу наступності, допоможуть підібрати оптимальні навчальні курси для пропедевтичного, допрофільного і профільного викладання інформатики, наповнити нормативну базу закладу і кабінету інформатики зокрема.
Для вчителів інформатики зібрано всі програми, рекомендовані МОН України, їх описи, посилання на сайти підтримки викладання курсів і методичні  матеріали.
Інформатика | Просмотров: 2270 | Добавил: Moderator | Дата: 05.09.2010 | Комментарии (0)

Педагогіка і методика виховання

Управлінська модель виховної системи //Підручник для директора.-2010.-№3.-с.42
Моніторинг професійної компетентності педагога // Відкритий урок.-2010.-№3.-с.66
Сприяння здоров'ю в діяльності початкової школи // Підручник для директора.-2010.-№3.-с.58
Шляхи та засоби оптимізації виховного процесу в сучасній школі // Школа.-2010.-№7.-с.70
Педагогіка і методика викладання | Просмотров: 707 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 01.09.2010 | Комментарии (0)

Заступнику директора

ЗНО-2010: особливості, переваги, недоліки //Відкритий урок.-2010.-№3.-с.14 Розвиток творчих здібностей учнів. Діагностика ступеня засвоєння обов’язкових знань і вмінь // Школа.-2010.-№7.-с.23
Система роботи заступника директора з упровадження інтерактивних технологій //Школа.-2009.-№12.-ст.24
Функціональні обов'язки заступника директора школи з навчально-виховної роботи // Управління освітою.-2010.-№2.-с7
Заступнику директора | Просмотров: 715 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 01.09.2010 | Комментарии (0)


Крупник Валентина Олександрівна
Вчитель російської мови та зарубіжної літератури,  Городнявського навчально-виховного комплексу, 1950 року народження, педагогічний стаж - 39 років.
Тема досвіду: „Організація творчої діяльності вчителя і учня на уроках зарубіжної літератури та російської мови”
     
Суть досвіду:
Надзвичайно складним явищем сучасної педагогічної науки є питання формування творчої особистості дитини в її навчально-виховній взаємодії з учителем. У такому процесі розвиваються творчі можливості вчителя і учня та відображаються в особливостях їх особистості. Саме тому процес формування творчої особистості учня неможливо відокремити від творчого розвитку самого вчителя. 
Дії вчителя та учня взаємопов'язані і спрямовані на свідоме засвоєння системи знань, умінь, навичок, формування світогляду, культури поведінки учнів, і тому працюю над проблемою «Організація творчої діяльності вчителя і учня на уроках зарубіжної літератури та російської мови», реалізую професійні здібності засобами творення особистості дитини.
Новизна досвіду полягає у самостійному підході до створення вже відомого, а також розробленні процесуальних моментів, своєрідній комбінації старого та творчій реалізації на практиці нових технологій (продуктивного успіху, діяльнісно-комунікативного підходу).
У досвіді представлено форми співробітництва вчителя і учня, показано індивідуальний стиль діяльності у такому напрямі, щоб кожен урок, кожна хвилина перебування дитини у школі були щасливими. 
Діяльність  вчителя розглядаю  з  точки зору фасилітаційного режиму педагогічного впливу. В цьому напрямі проводжу індивідуалізовано-групові форми   роботи   (наприклад,   колективний   залік),   диференційовано-групові („Робочий зошит», «Зошит для товариша»), кооперовано-групові (виконання однієї із частин спільного завдання). Використовую дидактичні засоби, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості учнів, враховую рівень розвитку творчих можливостей меншості. Це сприяє розвитку творчих можливостей всіх.
Використовую   можливості   змісту   навчального   матеріалу   зарубіжної літератури   та   російської  мови   з   метою   впливу   на   формування   творчої особистості, яка має високий рівень інтелектуального та розумового розвитку відповідно вікових особливостей.
Результатом досвіду є те, що у творчості дитина виступає не тільки як суб'єкт пізнання, а й водночас як творець самої себе.



ППД | Просмотров: 859 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Дудко Таміла Броніславівна
Вчитель української мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, 1949 року народження, педагогічний стаж - 40 років.
Тема досвіду: „Виховання інтересу до вивчення української словесності як першооснова формування національної самосвідомості учнів шляхом використання різноманітних форм, методів та прийомів”
     
Суть досвіду:
В пошуках нових форм організації навчально-виховного процесу зацікавлює дітей, прищеплює любов до рідного слова.
Сучасний урок - це урок життя, людинознавства, урок досліджень духовного багатства народу, людських доль і характерів.
Може здивувати учня, зацікавити, бо сама любить українську мову й літературу, вкладає в урок душу, разом досліджує і відкриває правду життя, важливі морально-етичні істини. Забезпечує глибинні зв’язки літератури з життям. Запорука успіху — у міцних знаннях методики і психології дитини, в постійному пошуку нових форм і методів навчання.



ППД | Просмотров: 862 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Денисюк Ольга Григорівна
Вчитель російської мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківської ЗОШ І - III ступенів, 1963 року народження, педагогічний стаж - 24 роки.
Тема досвіду: „Формування   високої  пізнавальної  активності   та  розвиток   творчої
особистості    на    уроках    зарубіжної літератури в контексті особистісно орієнтованої освіти засобами інноваційних технологій”
     
Суть досвіду:
Формує особистість не з енциклопедично розвиненою пам'яттю, а з гнучким розумом, із швидкою реакцією на все нове, з розвиненою потребою подальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями. Впроваджує такі методи навчання, які розвивають уміння самостійно вчитись, критично мислити, здатність до самопізнання і самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності, навички, необхідні для життєвого вибору. Поєднує на уроці асоціативне, образне мислення з глибоким аналізом тексту на матеріалі образності, первинного враження, візуалізації, що дає можливість синтезувати чуттєві та інтелектуальні начала для сприйняття художнього твору, глибоко розуміти природу мистецтва, духовно розвиватися, тонко відчувати, співчувати й співпереживати. У роботі з організації навчальної діяльності поєднує фронтальні, групові, парні та індивідуальні методи, що робить навчання особистісно зорієнтованим, допомагає кожному учневі знайти на уроці можливість для самореалізації.



ППД | Просмотров: 865 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Мусійчук Євгенія Василівна
Вчитель російської мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківської загальноосвітньої школи І-ІІI  ступенів, 1964 року народження, педагогічний стаж - 23 роки.
Тема досвіду: „Забезпечення всебічного мовленнєвого розвитку творчої особистості різноманітними формами та методами”
     
Суть досвіду:
Через диференціацію, індивідуалізацію поєднання таких методів у навчанні мови та літератури: словесний, науково-пізнавальний, наочно-ілюстративний, інформаційно-розвивальний, евристичний, проблемно-пошуковий, дослідницький, методи стимулювання, інтерактивні методи. Перевага таких форм роботи: індивідуальні, фронтальні, групові, колективні, словесні, практичні, наочні, а також рольових та ділових ігор, пошуково-дослідницької роботи, нетрадиційних уроків, інновацій у вивченні словесності, тобто таких, які пробуджують креативно-пізнавальне мислення.



ППД | Просмотров: 877 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-22
Управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2017
Пошук по сайту
Форма входу
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
РМК [9]
Різне [1]
Підготовка до 2009-2010 н.р. [4]
Інформаційно-аналітичний дайджест [8]
МИ В МЕРЕЖІ
Блоги вчителів
Предметні спільноти
Хмаринка тегів
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання