Понеділок, 23.10.2017, 16:09
Методичний кабінет управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чому я не розміщую власні розробки на сайті?
Всього відповідей: 399
Друзі сайту
МОН України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ХОІППО
Департамент освіти і науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА
Обласні/Електронні олімпіади
ХОЦНТТУМ
Вчитель-новатор
"Партнерство в навчанні"
Intel "Навчання для майбутнього"
УЦОЯО
ВРЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Діти України
Мережа УРАН
Сайт технічної підтримки УРАН у Хмельницькій області

Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Проверка тиц pr
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Moderator
 Каталог статей
Головна » Статті » РМК

У розділі матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9
Сторінки:

Передовий педагогічний досвід 2013-2014 н.р
освітян Шепетівського району

ППД | Просмотров: 578 | Добавил: SiteAdmin | Дата: 11.12.2013 | Комментарии (0)


Крупник Валентина Олександрівна
Вчитель російської мови та зарубіжної літератури,  Городнявського навчально-виховного комплексу, 1950 року народження, педагогічний стаж - 39 років.
Тема досвіду: „Організація творчої діяльності вчителя і учня на уроках зарубіжної літератури та російської мови”
     
Суть досвіду:
Надзвичайно складним явищем сучасної педагогічної науки є питання формування творчої особистості дитини в її навчально-виховній взаємодії з учителем. У такому процесі розвиваються творчі можливості вчителя і учня та відображаються в особливостях їх особистості. Саме тому процес формування творчої особистості учня неможливо відокремити від творчого розвитку самого вчителя. 
Дії вчителя та учня взаємопов'язані і спрямовані на свідоме засвоєння системи знань, умінь, навичок, формування світогляду, культури поведінки учнів, і тому працюю над проблемою «Організація творчої діяльності вчителя і учня на уроках зарубіжної літератури та російської мови», реалізую професійні здібності засобами творення особистості дитини.
Новизна досвіду полягає у самостійному підході до створення вже відомого, а також розробленні процесуальних моментів, своєрідній комбінації старого та творчій реалізації на практиці нових технологій (продуктивного успіху, діяльнісно-комунікативного підходу).
У досвіді представлено форми співробітництва вчителя і учня, показано індивідуальний стиль діяльності у такому напрямі, щоб кожен урок, кожна хвилина перебування дитини у школі були щасливими. 
Діяльність  вчителя розглядаю  з  точки зору фасилітаційного режиму педагогічного впливу. В цьому напрямі проводжу індивідуалізовано-групові форми   роботи   (наприклад,   колективний   залік),   диференційовано-групові („Робочий зошит», «Зошит для товариша»), кооперовано-групові (виконання однієї із частин спільного завдання). Використовую дидактичні засоби, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості учнів, враховую рівень розвитку творчих можливостей меншості. Це сприяє розвитку творчих можливостей всіх.
Використовую   можливості   змісту   навчального   матеріалу   зарубіжної літератури   та   російської  мови   з   метою   впливу   на   формування   творчої особистості, яка має високий рівень інтелектуального та розумового розвитку відповідно вікових особливостей.
Результатом досвіду є те, що у творчості дитина виступає не тільки як суб'єкт пізнання, а й водночас як творець самої себе.



ППД | Просмотров: 884 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Дудко Таміла Броніславівна
Вчитель української мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, 1949 року народження, педагогічний стаж - 40 років.
Тема досвіду: „Виховання інтересу до вивчення української словесності як першооснова формування національної самосвідомості учнів шляхом використання різноманітних форм, методів та прийомів”
     
Суть досвіду:
В пошуках нових форм організації навчально-виховного процесу зацікавлює дітей, прищеплює любов до рідного слова.
Сучасний урок - це урок життя, людинознавства, урок досліджень духовного багатства народу, людських доль і характерів.
Може здивувати учня, зацікавити, бо сама любить українську мову й літературу, вкладає в урок душу, разом досліджує і відкриває правду життя, важливі морально-етичні істини. Забезпечує глибинні зв’язки літератури з життям. Запорука успіху — у міцних знаннях методики і психології дитини, в постійному пошуку нових форм і методів навчання.



ППД | Просмотров: 889 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Денисюк Ольга Григорівна
Вчитель російської мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківської ЗОШ І - III ступенів, 1963 року народження, педагогічний стаж - 24 роки.
Тема досвіду: „Формування   високої  пізнавальної  активності   та  розвиток   творчої
особистості    на    уроках    зарубіжної літератури в контексті особистісно орієнтованої освіти засобами інноваційних технологій”
     
Суть досвіду:
Формує особистість не з енциклопедично розвиненою пам'яттю, а з гнучким розумом, із швидкою реакцією на все нове, з розвиненою потребою подальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями. Впроваджує такі методи навчання, які розвивають уміння самостійно вчитись, критично мислити, здатність до самопізнання і самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності, навички, необхідні для життєвого вибору. Поєднує на уроці асоціативне, образне мислення з глибоким аналізом тексту на матеріалі образності, первинного враження, візуалізації, що дає можливість синтезувати чуттєві та інтелектуальні начала для сприйняття художнього твору, глибоко розуміти природу мистецтва, духовно розвиватися, тонко відчувати, співчувати й співпереживати. У роботі з організації навчальної діяльності поєднує фронтальні, групові, парні та індивідуальні методи, що робить навчання особистісно зорієнтованим, допомагає кожному учневі знайти на уроці можливість для самореалізації.



ППД | Просмотров: 893 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Мусійчук Євгенія Василівна
Вчитель російської мови та літератури,  старший  вчитель  Судилківської загальноосвітньої школи І-ІІI  ступенів, 1964 року народження, педагогічний стаж - 23 роки.
Тема досвіду: „Забезпечення всебічного мовленнєвого розвитку творчої особистості різноманітними формами та методами”
     
Суть досвіду:
Через диференціацію, індивідуалізацію поєднання таких методів у навчанні мови та літератури: словесний, науково-пізнавальний, наочно-ілюстративний, інформаційно-розвивальний, евристичний, проблемно-пошуковий, дослідницький, методи стимулювання, інтерактивні методи. Перевага таких форм роботи: індивідуальні, фронтальні, групові, колективні, словесні, практичні, наочні, а також рольових та ділових ігор, пошуково-дослідницької роботи, нетрадиційних уроків, інновацій у вивченні словесності, тобто таких, які пробуджують креативно-пізнавальне мислення.



ППД | Просмотров: 910 | Добавил: Admin_RajVO | Дата: 07.04.2010 | Комментарии (0)


Швець Галина Адамівна
Вчитель української мови та літератури,  старший  вчитель  Білокриницької загальноосвітньої школи І-ІІ  ступенів, 1949 року народження, педагогічний стаж - 37 років.
Тема досвіду: „Формування  національної свідомості та розвиток інтересу до знань.”
     
Суть досвіду:
Педагог вивчає індивідуальні особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок  самореалізації. Здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками. Надає консультативну допомогу  батькам, педагогічним працівникам.
Галина Адамівна настановленням і особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства.  Виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України.
Уроки вчительки  характеризуються чіткою структурою, насиченістю навчальним матеріалом . Доцільна  система запитань і вправ, різні види робіт допомагають учням засвоїти матеріал, зрозуміти взаємозв‘язки даного матеріалу з попереднім.
На уроках має місце диференціація завдань для учнів в залежності від їх індивідуальних особливостей здібностей до навчання.



ППД | Просмотров: 751 | Добавил: Moderator | Дата: 02.03.2010 | Комментарии (1)


Подзерей Лідія Станіславівна
Вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «Старший вчитель» Полянської зош І-ІІІ ст.
1966 року народження
Педагогічний стаж -  27 років.
Тема досвіду: «Розвиток креативності школяра як основа самовдосконалення, духовного росту особистості»
     
Суть досвіду:
«Нова школа кладе за головну мету здобути, дати виявитися самостійним творчим силам дитини». Ці слова належать Софії  Русовій. Я повністю з ними погоджуюся. Адже сьогодення націлює школу на формування національно-свідомої, ініціативної, самостійної і духовно багатої творчої особистості. Йти від дитини, від її можливостей до навчання предмета – це є головною тезою методики особистісно-зорієнтованого навчання.
Важливе місце в реформуванні освіти в нашій державі посідає реалізація принципу креативності, що передбачає орієнтування на творення мислячої, духовно багатої, творчої особистості, здатної успішно розв’язувати актуальні проблеми. Саме тому головним завданням я ставлю перед собою створення умов для виявлення пізнавальної активності учнів. Для досягнення цієї мети користуюся такими засобами:
  • використання різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності, що дозволяють розкритися суб’єктивному досвіду учнів;
  • створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;
  • стимулювання учнів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитись, дати неправильну відповідь;
  • тісне поєднання класно-урочної діяльності з позаурочною, позакласною;
  • використання дидактичного матеріалу, який розвиває логічне мислення, вміння аналізувати, абстрагувати;
  • робота в малих групах, що є передумовою творчої самореалізації.


ППД | Просмотров: 1365 | Добавил: Moderator | Дата: 02.03.2010 | Комментарии (0)


Психологічна служба | Просмотров: 2990 | Добавил: Administrator | Дата: 03.06.2009 | Комментарии (0)

  • Спрямувати роботу на виконання Державних стандартів освіти на всіх рівнях діяльності навчально-виховних закладів, виконання законодавчих, нормативних та інструктивних документів.
  • В основу діяльності педагогічних колективів поставити питання запровадження наукової праці, перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій та сучасних методик.
  • Інтенсефікувати контрольно-аналітичну діяльність, докорінно посилити внутрішній контроль і керівництво та організацію методичної роботи з педагогічними кадрами, спрямувати їх на кінцеві результати навчально-виховного процесу.
  • Продовжувати роботу із створення умов для  розвитку інтелектуальних потреб здібних і обдарованих дітей.
  • Організувати роботу щодо поліпшення якості проведення уроків, практичних та гурткових занять на основі здійснення індивідуалізації навчання та виховання.
  • Діяльність закладів освіти спрямувати на впровадження нових форм і методів виховання, які б відповідали потребам розвитку особистості, сприяли розкриттю її талантів, духовно-емоційних і фізичних здібностей пробудженню віри у свої сили, почуття власної гідності.
  • Спрямувати діяльність на поліпшення організації методичної роботи з педагогічними працівниками району  та розвиток творчої особистості вчителя.
  • Методичну роботу побудувати відповідно до Положення про районний методичний кабінет.
  • Інтенсифікувати діяльність щодо забезпечення педагогічних працівників сучасними інформаційними та дидактичними матеріалами.
  • З метою поліпшення науково-методичного забезпечення вчителів продовжити роботу щодо створення картотеки перспективного педагогічного досвіду,  комп’ютерного банку інноваційних технологій та передових ідей з досвіду творчих вчителів.
  • Реалізація державної політики в галузі освіти і виховання.
  • Навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу в навчальних закладах району та координація діяльності методичних кабінетів.
  • Організація удосконалення відповідної фахової освіти та підвищення педагогічної компетентності освітян району.
  • Впровадження інноваційних навчально-виховних технологій у практичну діяльність навчальних закладів району.
  • Виявлення, апробація та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду.
  • Організація та проведення представницьких педагогічних заходів.
  • Організація розробки, апробації і поширення навчально-методичних матеріалів.
  • Формування творчого потенціалу педагогів, розвиток їхньої ініціативи та творчості.
  • Удосконалення змісту форм та методів роботи з педагогічними та керівними кадрами освіти.
  • Створення умов для підвищення рівня педагогічної майстерності на діагностичній основі.
  • Вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховної роботи педагогічних працівників відповідно до Державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів.
  • Участь в експериментальній роботі з питань гуманізації виховного процесу школярів та якості безперервної освіти педагогічних кадрів.
  • Організація та навчально-методичне забезпечення діяльності психологічної служби.
  • Вивчення стану та результатів викладання предметів і курсів, аналіз організації навчально-виховної та методичної роботи у знз.
  • Проведення моніторингу рівня знань, умінь і навичок учнів.
  • Організація науково-дослідницької роботи школярів та педагогів.
  • Проведення заходів, спрямованих на підвищення рівня вихованості інтелектуального розвитку школярів.
Мазур В.Д.
Завідувач РМК
Мазур В.Д.
Організація і діяльність | Просмотров: 3389 | Добавил: Administrator | Дата: 20.05.2009 | Комментарии (0)

Управління освіти, молоді та спорту Шепетівської РДА © 2017
Пошук по сайту
Форма входу
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Організація і діяльність [1]
Психологічна служба [1]
ППД [7]
МИ В МЕРЕЖІ
Блоги вчителів
Предметні спільноти
Хмаринка тегів
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання